Logo
Ua

Підготовка дитини до школи - це фундамент успішного освіти.

Image

Важливість раннього розвитку дитини та її підготовки до школи.

Майбутній похід дитини в перший клас – відповідальний період для його батьків. Але головні переживання найчастіше пов’язані не з тим, у чому і з чим вона піде до школи, а з тим, наскільки вона готова до нового етапу у своєму житті. Чи вистачить терпіння висидіти кілька уроків, чи не буде відставати від інших, чи зможе побудувати нові відносини з учителем та однокласниками.

Низький рівень української шкільної освіти змушує батьків вирішувати про додаткові заняття в центрах раннього розвитку і підготовки до школи. Іноді такий вибір стає необхідним. Пройшовши такі заняття, ваша дитина отримує достатньо високий рівень сприйняття всього нового, для подальшого успішного навчання.

Інвестиції в освіту дитини, напевно, найвигідніші, у будь-якому разі, так вважається в освіченому середовищі. І закласти фундамент для побудови всієї подальшої освіти людини надзвичайно важливо саме в ранньому віці. Адже усі здатності до навчання формуються у дитинстві.

 

Навчання дитини скорочитанню, як спосіб успішної підготовки до школи.

Часто в процесі підготовки дитини до школи пропонується методика швидкого читання або швидкочитання для дітей. Але це не просто вміння швидко читати. Це велика комплексна методологія по загальному розвитку і підготовки до школи дітей 5 – 7 років. В першу чергу це розвиток швидкісного мислення. Дитина вчиться не тільки швидко прочитувати значний обсяг матеріалу, а й оперативно засвоювати його, запам’ятовувати.

Підготовка дітей до школи на курсах зі швидкісного читання включає в себе і розвиток ейдетики. Це модне слово перекладається, як “образ”, і означає розвиток фотографічної пам’яті необхідної для формування образного мислення. У процесі навчання дитини швидкого читання відбувається вдосконалення його логіки і уваги.

Зрозуміло, що перш, ніж приступити до швидкого читання, спочатку потрібно навчити дитину читати. У звичній для дітей, вільній, ігровій формі це відбувається само по собі, непомітно. Через короткий час він вже читає по складах. Потім, керуючись принципом від простого до складного, закріплення і повторення, починається прискорення читання і засвоєння.

Заняття чергуються з музичними паузами, спортивними вправами, іграми. Основне завдання педагога – не дати дитині втратити інтерес до навчання, і, навпаки, закріплювати цей інтерес. Розвиток дитини в ранньому віці передбачає виключно індивідуальний підхід до кожного малюка. Це досягається слабким завантаженням педагога. У групі мало дітей, і він встигає приділити увагу кожному, підібрати індивідуальні заняття, стежити за комплексним і гармонійним розвитком дитини.

Загальні відомості про методику підготовки дітей до школи.

Курси швидкочитання для дітей включають в себе завдання і вправи, які не тільки виробляють увагу, пам’ять, логіку, а й вдосконалюють сприйняття, уяву, вчать думати. Важливе значення приділяється розвитку комунікабельності всередині груп. Вони вчаться спілкуватися і взаємодіяти. Особливо це важливо для тих діток, які не відвідували дитячий садок.

У процесі навчання швидкісного читання також використовуються методики розкриття творчого початку у дитині. Сюди ж входить і завдання по підтримці і розвитку його дослідницького інтересу до навколишнього світу. Дитина стикається з великим об’ємом нової для себе інформації, і педагог уважно стежить за правильним і всебічним розширенням його кругозору.

Значний час приділяється для розвитку мови, поповнення словникового запасу. Відбувається знайомство малюка з багатством і розфарбуванням рідної мови шляхом ігор з використанням і заміною рівнозначних слів (синонімів). Також в ігровій формі вводяться математичні поняття – цифри, знаки.

Велике значення в ранньому розвитку дітей має індивідуальний підхід до фізіологічних особливостей малюків. Адже при рівному віці різниця у фізичному розвитку може бути значною. Тому всебічний гармонійний розвиток при підготовці дітей до школи передбачає обов’язкові заняття пальчикової, а також артикуляційної гімнастикою для розвитку дрібної моторики обох рук й постановки правильного мовлення.

Для розкриття креативного потенціалу дитини в процесі навчання швидкого читання та підготовки до школи використовуються поєднання перевірених класичних педагогічних методів і новаторських підходів до процесу освіти.