Logo
Ua

Ментальна арифметика онлайн навчання.

Image

Розвиток і взаємодія обох півкуль головного мозку – пріоритетне завдання сучасної педагогіки.

Вважається, що діти повинні бути краще за батьків, розумніші, володіти великою кількістю навичок, швидше засвоювати значні обсяги інформації, більше знати і бути здатним розібратися в будь-яких складнощів і проблем. Але для осягнення всього цього ще у ранньому дитинстві потрібно закласти відповідну основу.

Такою основою для дитини може стати ментальна арифметика. Заняття ментальною арифметикою дозволяють розвивати праву півкулю головного мозку, що відповідає за переробку невербальної інформації, образне мислення, сприйняття музики, уяву, за здатність сприймати світ, як цілісний всесвіт, не дроблячи її на шматочки.

Але головне досягнення такого навчання – це рівнозначна взаємодія лівого і правого півкуль мозку при вирішенні різних завдань. Цим досягається комплексний підхід при розгляді будь-якої проблеми. Підвищується якість і швидкість мислення. Для порівняння, переважна більшість людей на землі використовують в основному ліву півкулю, залишаючи правому, менш розвиненому, тільки допоміжні функції.

Проблематичність дистанційного навчання ментальної арифметики.

Ментальна арифметика для дошкільнят за короткий термін стала дуже популярною методикою раннього розвитку дітей, поряд з методикою швидкочитання та іншими. Це говорить про її дієздатность та ефективність. Зараз вже не треба говорити про величезну користь таких занять при підготовці дитини до школи, батьки знають про це самі.

Але навчальних центрів навіть в такому великому місті, як, наприклад, Київ, недостатньо. У зв’язку з цим виникає бажання створити заочний курс дистанційних занятть з використанням комунікаційних технологій. Таких спроб вже було чимало. Однак, при цьому, необхідно відзначити, що дистанційне навчання ментальної арифметиці не приносить тих результатів, на які розраховано, і не може повністю замінити очне навчання в центрі. Це перевірено неодноразово.

І проблема не тільки у відсутності контролю і взаємодії між учителем і учнем в процесі занять. Адже надзвичайно важливою є правильна постановка техніки рахунків, а також своєчасне коректування невірних навичок. Може бути справа в тому, що на уроках в центрі педагоги створюють особливу ігрову атмосферу і діти іноді навіть всупереч волі включаються в цю захоплюючу середу. На жаль, такий безпосередній інтерес до занять неможливо реалізувати при навчанні онлайн.

Використання сучасних комунікаційних методів при проходженні курсу ментальної арифметики.

Разом з тим, онлайн заняття широко використовуються в процесі проходження курсу “Ментальна арифметика”. Спеціальна онлайн-платформа у вигляді особистих кабінетів має безліч функцій. Відео-уроки призначені для щоденних п’ятнадцятихвилинних занять при навчанні вдома. Різні програми-тренажери застосовуються на уроках ментальної арифметики в центрі.

Викладачі через цю платформу можуть контролювати час і статистику своїх учнів в процесі онлайн-навчання. Це допомагає об’єктивно аналізувати успіхи або невдачі учнів, та індивідуально корегувати, приводити їх до результативного освоєння курсу ментальної арифметики.

Крім усього іншого, онлайн навчання є сучасним технологічним продуктом, його освоєння і використання дозволять дитині гармонійно розвиватись і в майбутньому бути готовим до вивчення будь-яких областей людської діяльності.